Fredagsmys!

Fredagsmys, måste vara den nya grejen, eller??? I alla fall ett ord som alla mina barn kan. Fjeeedamy skrek Elias när jag hämtade på dagis. Möttes av Hedvigs glada uppsyn, skratt och ett: mamma hävlill vi ha sipps..... Hihi
Språket har exploderat de senaste veckorna. Helt otroligt att mina små bebisar snart fyller två år. Shit!!!!!!
Visst, det vore mysigt med en bebis till, men å andra sidan, jag börjar bli gammal och det är rätt skönt utan små bebisar. Är mer en storbarnsmamma. Tycker om att kunna prata med barnen på ett annat sätt än vad man kan göra med bebisar.

Idag blev fredagsmyset chips, gurk-, paprika- och morotsstavar och dipp. Mycket uppskattat från alla håll. Barnen sover, jag sitter här  framför datorn med ett glas vin, njuter av ensamheten, för ovanlighetens skull. Så skönt att få lite tid för sig själv och en fredag utan en massa måsten.
I morgon kommer min mamma, ska bli roligt. Var länge sedan vi sågs och ja, jag har saknat henne en massa. Men det bästa är att min syster D kommer hem från USA! Weeeei! Jag har saknat henne, var så länge sedan vi sågs. Längtar!!!

Annars, mycket jobb, mycket flykt från konstiga tankar. Jag vet inte riktigt vad jag vill längre. Som om livet bara snurrar.

// Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0