We'r done with this youghurt....

Livet har varit lite mer snorigt än vanligt. I lördags hade vi 5års kalas för Lukas, fullt ös medetslös. I söndags var jag helt färdigt, död och död. Det fick sin förklaring i måndags, vaknade med feber, hosta och halsmandlar stora som två päron. Efter att ha skjutsat barnen till dagis var det bara att förlora kampen och sova vidare. Framåt eftermiddagen insåg jag att det nog inte bara var en bonnförkylning utan jag ringde pappa. tack och looov för det. Han dök upp, hämtade barnen och skötte rulliancen. När kvällen kom hade elefanten flyttat in helt, dvs den placerade sig på mitt bröst och hoppade lite nu och då. Sen har den suttit där. Lunginflammationen blev ett faktum, amimoxen och cocillanan med....

Men nu, något piggare, något gladare och framförallt något mer i fas så känns det bra. Har dock pappa kvar heeeela veckan, så mysigt. Han skämmer bort mig ordentligt kan jag säga. Behöver kanske det. Men jag har plöjt alla vänneravvsnitt, njutit av böcker, solen, trädgården, de blommande (:O) syrenerna och av att det är VÅÅÅÅR!

Men i morgon, usch, en lång och jobbig dag. Fredriks födelsedag, jag måste, måste överleva.
//SARA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig.. och försök njuta av de små sakerna som förgyller denna dag..

2009-05-15 @ 09:20:43
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0