Jag har återvänt!

Ibland tar livet olustiga svängar. Ibland händer oförudsedda saker som man inte trodde skulle hända. Helt plötsligt stod jag där med fyra ungar, utan karl, ett halvrenoverat hus, lån, en massa trubbel med skadestånd, rättegångar, försäkringskassan och en sorg stor som turning turso i Malmö. Men nu så fick jag spunk på alla ouppsatta lister, halvmålade väggar och trasiga trappsteg i vindstrappen. Så jag har gjort slag i saken. Men det har medfört bloggisolering, isolering tillsammans med pappa, fredriks föräldrar, Gabriel och hans pappa (trevlig prick, mer om det kommer) och några av mina syskon och framförallt, min mamma. Så nu är det fint. Alla barn har fått varsitt rum, även Gabriels, nya gardiner, nya fina hyllor. Ja det känns riktigt riktigt bra. Äntligen har jag fått det som jag vill. Gunga inne, ruschkana, kojor under sängarna, fina färger, tapeter som man kan rita på, stort lekrum, sänghimlar, funktionella hyllor och så. Det är "bara" lite lister kvar nu. Hahaha

Men nu börjar semestern snart på riktigt. Jag har måååånga fk-dagar kvar, mycket semester, så jag ska vara ledig hela sommaren, bara ha det skönt. Jag behöver det. En tung vår, på många sätt. Ett par tunga besked, sånna där som man inte vill ha men inser att man får ibland. Tungt!

// Sassa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att läsa.. =) Om du vill dela med dig av nån bild eller två på hur det ser ut, så ser jag verkligen fram emot det.. =)

2009-06-08 @ 09:48:09
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt att en del saker börjar lätta! Jag tänker på dig, även om jag inte skriver nåt här. Vad skönt att kunna vara ledig hela sommaren. Min ledighet börjar först v 33... :-) Kram Anna

2009-06-08 @ 20:32:01
URL: http://alsjoholm.blogg.se/
Postat av: Carola

Åh, vad härligt, välkommen tillbaka. Skönt att få bocka av den där långa listan och känna att man kan vända blad och börja på nytt kapitel.

Önskar dig en helt underbar sommar med ledighet, skratt och framförallt MYCKET KÄRLEK!

Kram

2009-06-09 @ 18:58:16
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Marie

Sara!



Har du en mejlaadress dit man kan skriva till dig?

Hälsningar Marie

2009-06-12 @ 21:40:03
Postat av: Pia Plupp

Hej Du! Har tittat in till dig då o då och tycker du är fantastisk. Helt enkelt fantastisk. Du har fått gå igenom något man inte önskade ngn behövde göra, men du gör det så bra du bara kan. Jag är själv en fyrbarnsmamma o tvillingmamma och vet vilket tempo det kan vara i tillvaro, och att du blir trött och slut är ju bara så naturligt.



Vad klok du är som mobilerade kraft o familj o vänner och gjorde ett ryck med sånt som gör livet lite enklare.



Ha en riktigt skön sommar!

2009-06-13 @ 21:12:07
URL: http://livetmittilivet.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Vill bara önska dig och din familj en underbara midsommar..

2009-06-19 @ 09:43:02
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0