På en toorsdag!

Hej på er!
Hur det går med dagis och så??? Över min förväntan, de verkar tycka att det är rena rama partyt att vara på dagis. Jag väntar på bakslagen om man får säga så???
Idag var de själva hela förmiddagen, vilket gick bra utan problem. Jag är så glad att det fungerar, att de trivs lika bra som Hilja och Lukas. Fast varför tvivlar jag egentligen, det är ju ett superdagis. Bättre går inte att få här i stan.....
Så jag spenderade förmiddagen för mig själv. Har plockat saker, dammsugit och skurat. När jag lagom skurat klart ringde det på dörren och in klev en av mina trevliga grannar. Hon hade med sig sin lilla 4v bebis, en korg med bullar och ett: JAG MÅSTE FÅ SE EN ANNAN VUXEN MÄNNISKA, så jag fick gosa med en gudomligt söt bebis, bullar och en massa trevligt vuxensnack, på en tooorsdag. hihi
Ni som kan er Johan Glans vet vad jag menar, för er andra: skratta och må bra



Det är tur att det är nedförsbacke till dagis så cykeln rullade fort dit.
// Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0