Måndagmorgon

Måndagmorgon och du är seeeeg....
Ungefär så känns det ja! Första inskolningsdagen idag, herreguuuud hur ska det gå???
Mina bebisar är inga bebisar, de är små barn. Trotsiga som jag vet inte vad. Nya ordet är NEJ!
Hedvig är så söt att man bara smälter. Så fort hon inte vill något lägger hon huvudet på sne och tittar på mig med sina stora blå ögon och säger: nej.....
Hon och Hilja är så lika, så bestämda, ivriga, livsglada och energiska. Elias och Lukas är av den lite lugnare mer harmoniskare sorten. De är dessutom så lika, utseendemässigt.

Ville bara lämna ett livstecken, skriver mer en annan dag.
Massa kramar från Sara

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur gar det gått på dagis nu då? Gillar dom det? Kram Jenny

2009-01-27 @ 15:52:53
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul för de små att de får börja på dagis! Och jag kan tänka mig att du ser fram emot att få börja jobba igen. Jag älskar mina barn, men tycker att det är skönt att komma ut och träffa lite vuxet folk. Dagis är bra för barnen, dessutom äter mina barn bättre där än hemma... :-) Lycka till på inskolningen!! //Anna

2009-01-27 @ 22:07:27
URL: http://alsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0