Knasungar!

Jag har äntligen efter mer än ett år orkat lyssna på musik som förknippas med Fredrik, visst har jag lyssnat på nån låt då och då, men nu är det skivor på skivor. JAg spelar just nu Edith Piaffs bästa, och just nu Milord.
Lukas och Hilja står nakna på vardagsrumsgolvet dansar runt i takt med musiken, använder hopprep som mikrofon och sjunger med på sitt lilla vis. Sååå söta
Knasungar måste jag säga. Men de har bra musiksamak.

Annars brukar Hilja mest sjunga på Jimmie jimmie  en man afterejnajt (gimmie gimmie, abba låten ni vet). Så sött!

Middagen igår var trevlig, vi pratade mycket, länge om allt och inget. Mycket gamla minnen, skrattat åt knasiga situationer vi hamnat i i jobbet, skrattat och gråtit åt svåra saker, men framförallt, haft otroligt trevligt. Tack kära P, vi borde göra sånt oftare.

Kram Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0