Ljuspunkter

Jenny:
På uppdragbarn.se fanns en sida där man kunde länka till banners av olika slag. Det var bara att kopiera url länken, lägga in den och sen fungerade det. Jag är inget datorfreak, de ska bara fungera.

Tiden finns inte längre, allt upptas av sjuka barn.
men endå finns en stor ljuspunkt just nu, vill inte skriva om det,  det är lite för osäkert och så. Men vi får väl se hur det artar sig, hur framtiden ter sig. Ni kommer bli glada, jag lovar. Men jag behöver bara lite tid för att förstå vad jag vill. Så är det.....

// Sara

Kommentarer
Postat av: MaR

2008-11-05 @ 17:09:07
Postat av: Maria

Håller tummarna och ser med spänning fram emot goda nyheter!

2008-11-05 @ 17:10:37
Postat av: Nina

Åhh...det sög verkligen tag i magen på mig... Ni är värda all lycka som finns. Jag håller tummarna och är såå glad för er skull!

2008-11-06 @ 19:22:06
Postat av: Nina

Åhh...det sög verkligen tag i magen på mig... Ni är värda all lycka som finns. Jag håller tummarna och är såå glad för er skull!

2008-11-06 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0