Försöker vara stark!

Pappa kom hit igår, underbart på många sätt.  Det är så härligt att se honom sitta på golvet med alla fyra barnen i knät, pussa och krama om dem. De pratar, skrattar, leker, busar och mår så bra! Jag däremot, jag försöker vara stark. Försöker ta mig igenom dagarna, försöker svälja ned det svarta och mörka. Försöker att inte tänka på jul och julafton. Jag vill inte.
Fan Fredrik, jag saknar dig så satans mycket. Det gör så jäävla ont just nu. Tårarna finns där i halsen, under ögonlocken. Varför frågorna dyker upp. VArför? Varför? Varför?
Jag vet inte mera. MEn jag försöker vara positivt, jag försöker. men det går så jäva dåligt, så förbannat JÄVLA SKITDÅLIGT.

Jag lyssnar på BRA musik, det blir lite lite bättre för stunden. MEn så fort ljudet fadear ut så kommer smärtan tillbaka.
Ger er lite att skratta åt först! Observera att den ska sjungas på GRÖVRE öschötska


Sen en låt jag alltid blir så glad av.


Så lite mer Miss Li, jag gillar hennes röst så himla mycket.


// en ledsen Sara

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej min sorgesyster! Jag förlorade min pojkvän Rudy för över 3 år sedan då han fick en hjärtattack 32 år gammal. Jag har byggt upp en hemsida för alla oss som drabbats av sorg - www.sorginfo.se - och undrar nu om det vore ok att jag länkar till din blogg därifrån? Du kan väl maila mig. Massa kramar från en annan Sara!

2008-11-23 @ 10:05:07
URL: http://www.sorginfo.se
Postat av: Tvillingmamma Lotta

kramar om

2008-11-24 @ 21:18:52
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com
Postat av: Carola

Försökte nyss lämna en kommentar men den försvann nog i cyberspace. Hittade din sida via Tvillingmamma Lottas sida. Ville bara lämna en kommentar då din blogg berör mig oerhört. Full av beundran är jag. Att fixa tvillingar med det sorgearbetet är djupt imponerande. Jag vet, man kan ju inte välja att inte ta hand om något barn när man nu har haft lyckan att få två på en gång, men iaf. Vet inte vad mer jag ska säga men jag ville iaf lämna ett avtryck.

Hälsningar Carola

2008-11-24 @ 23:36:43
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0