Ännu en....

Det är med tårarna rinnandes ner för kinderna och en stor klump i magen jag läser kommentarerna jag fått till mitt förra inlägg om Lotta som även hon just förlorat sin man. Faaan inte en till. Det borde inte få hända, det får faan inte hända. Helvete också......
Det har fått mig att tänka mer, fundera på min situation, på det jag inte vetat vad jag ska göra med och hur jag ska ställa mig till det. Men nu inser jag, jag kan inte tveka, det går inte. Jag måste ta tjuren vid hornen och faktiskt inse att det är dags att gå vidare.

Pia; Hilja är 2år och 1 månad, så ja hon pratar mycket men dagis har en stor del i det hela.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen! Vad "kul" (skönt, kanske är ett bättre ord) att se att du och Tvillingmamman kom i kontakt.. hoppas ni kan ha någon form av utbyte av varandra! Kramar från Anna

2008-11-16 @ 10:42:55
Postat av: susann

Hej på dig.hittade just din blogg och har suttit här och läst din historia.själv miste jag min man för 2 månader sedan (han blev 38år).Och man undrar hur man skall orka för orka måste man ju, bara för min karusell stannade så fortsätter ju alla andras.

2008-11-17 @ 19:24:04
Postat av: Tvillingmamma Lotta

Tack.

Nej, sånt här kan bara inte få lov att hända, jag kan fortfarande inte förstå att det är sant, att han aldrig kommer hem mer.

Jag har varit och handlat kläder till begravningen idag, till begravningen - det är ju helt sjukt.

kram

2008-11-19 @ 21:04:23
URL: http://tvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0