Du ska heta...

Det har rullat barnsånger på hela dagen, jag har kommit på att Lukas sjunger med.
Just nu går du ska heta med hasse alfredson.....
babalapappa (namnen låter så) VIKTOR! skrålar Lukas i takt med hasse. De blir rött komiskt när han bara vill spela samma låpt om och om igen.

Jag har fått en förfrågan om att hålla lite föreläsninger under hösten för läkarstudenter, det låter trevligt, men vem tar hävvan och elias? Jaja det löööööser sig nog som man säger här.
Det ska vilketfall bli skoj. JAg tycker om att föreläsa.

JAg fick hillevi whals bok kärleksbarnet på posten igår, har läst halva. Men jag kommer nog inte igenom den, jag kom till hälften ungefär där hon skriver nått i stil med: Då tänkte jag, har barn inga rättigheter i denna världen??
Tåååårar från min sida.

Nej mat var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0