Dagen B!

Bröllopsdagen, det har inte varit värre än andra dagar, helt otroligt. Men det har nog sin förklaring, dagen har gått i 300knyck. jag höll på att sätt både Hilja och Hedvig vid brevlådan, samt 200kr så nån tar dem. Ungjävlar säger jag bara. De har strulat hela dagen.
Men nu sover de båda två, tack och lov!

Nu har jag stressat lite, tom hunnit duscha, de ni, det slår ni INTE. hehe
 Bästa vännen med man och tvillingar kommer på middag om en kvart. Allt är klart och så för att sättas in i ungen när de kommer.
VIlle bara säga att jag lever eller nått. Att dagen har gått bra endå.


Kommentarer
Postat av: Nina

Underbart Sara, att du kan få lite medvind...

Skönt att det löste sig med fk, synd bara att det ska ta så förbannat lång tid innan de fattar rätt beslut. Tror inte det e någon i detta avlånga land som är speciellt nöjda med fk:s arbete o beslut...tyvärr...

Jag önskar dig och barnen en fantastisk sommar med mycket sol o bad... Många ögonblick som senare blir underbara minnen... Kram

2008-05-06 @ 09:40:02
Postat av: Pernilla

Jag googla efter ideer till min sons 4års kalas å snubbla in på din blogg å nu kan jag inte ta mig härifrån! Du gör det så grymt bra! (Jag e ensamstående med 1 lukas å de e för mig nog =) Ska fortsätta följa din blogg för du ger andra styrka!

2008-05-06 @ 11:02:05
URL: http://pernillaohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0