Barn till salu.

Long time no seee, men jag har inte så mycket tid att sitta framför datorn. Dagarna fylls av mat, dagis lämningar, mera mt åt hävviv och ias, sovtid och ja dater med tvättstugan. Ja sen blir det hämta på dagis och då är kaoset igång igen. Hehe
Just nu är jag bara trött. Jag hade just fått Elias att somna i babysiottern, Hävviv låg i min famn och smackade gott. Lukas satt brevid i soffan kikade på bollibompa. Hilja far upp och ner ur soffan, springer runt.
Så går hon i ett obevakat ögonblivk fram till Elias, petar honom i magen och skriker:  häääävviv vaken..........
Vad tror ni händer, joooo Elias vaknar och börjar storskrika. SUCK
Lukas tittar elakt på Hilja och säger: amen nu fick du ju honom att vakna igen, man får ALDRIG se på bollis ifred Jävla skit Hilja. Lukas slår Hilja.
Jag säger åt Lukas, som självklart blir tokförbannad kastar grejer omkring sig och säger att han ska rymma till mormor.
Hilja illvrålar för att Lukas slog honom, Elias illvrålar i rena förskräckelsenoch Hävviv illvrålar hon med, för att maten inte kommer tillräckligt fort.

Är det nån som möjligen vill ha en 17månaders Hilja????? Hon är jäääätte gratis, jag lovar.hehe
Ja nu sover både hävvan och ias, men det var en låååång kamp. Tur att Hilja inte får upp dörren in dit (man har väl sina knep hehe)

Tur att min mamma kommer i morgon, du är VARMT VÄLKOMMEN!!!!!!!

/ Sara


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kan ta henne! Iaf en stund...

2008-03-13 @ 19:01:34
URL: http://densistebloggaren.blogg.se
Postat av: Maria

Jag tar henne! Kan hon skickas med bussgods till södra Sverige, tror du :-)?
Skämt å sido, jag har ibland tänkt sätta ut barnen utanför grinden o nåla fast en hundralapp på dem för att va säker på att nån ska vilja ta dem!

2008-03-14 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0