Pappa!

Gårdagens gnäll hjälpte, hehe!
JAg fick min kära far att smita tidigare från sitt jobb idag och ta ut komp i morgon för att vara här hela helgen (halleluja!!!!!!). Han tyckte inte han kunde ta ut vab för mig nu, men det är ju nästan så...hehe!

Nu till dagens tunga. Jag var med Lukas till psykologen idag, det var tungt och mycket tårar. Jag vet inte hur länge jag orkar. För han matvägrar fortfarande, vilket resulterar i att även Hilja struntar i att äta. Hon gör precis som sin bror säger: BLÄ och kastar tallriken i golvet...
Suck, jag vet inte hur jag ska orka längre, jag förstår inte. Snälla barn börja äta NU!!!!

Lukas fick trots att man inte brukar få, följa med på dagens ultraljud. Det såg bra ut.
T1: 1200g, 145s/min, säte
T2: 1000g, 152s/min, säte
sf-mått: 38cm, en enlingsmage brukar normalt aldrig bli så stor.... jag hade 37 med Hilja i v 41+3!!! 
Ja nu är det bara 79dagar kvar, herreguuud en längre evighet.. dessutom ligger de fortfarande i säte,så de lär nog inte vända sig, vilket betyder snitt... Blä....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0