Föredrag

Nu sitter jag i sängen på mitt hotellrum, slökikar på tv, datorn i knät, papper omkring mig och försöker få nån slags struktur på morgondagens föredrag.
En helg om barncancer vård, jag ska prata om barn och föräldrars sorgeberarbetning. Inte enkelt på nått sätt, men så roligt. Förhoppningsvis håller min rörst. Jag har längtat efter denna helgen, få lite egentid och framförallt få flytta tankarna.

Min pappa är hemma med barnen, de varkar trivas bra med varandra, ja konstigt vore väl nått annat, alla gillar min pappa eller vad man nu säger. Han är grym eller så.

Det är lite trögskrivet idag, huvudet är fullt av kola tror jag. Ja dessutom lever barnen loppan i magen.
Så ni får nöjja er med detta inlägg.
Kramar från Sara

Kommentarer
Postat av: marijna

Jag hittade din blogg nu precis, och undrar om du är gravid,(:?

2008-01-11 @ 22:52:23
URL: http://marijnas.blogg.se
Postat av: marijna

Läste precis att du är gravid. Grattis du klarar dig galant:) Min kompis mamma är ensamstående mamma på 5 barn, klarar hon det så klarar du det, lycka till :)

2008-01-11 @ 23:05:57
URL: http://marijnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0