Ännu en dag närmre friheten

Ännu en dag mindre kvar tills barnen kommer. Jag har verkligen börjat räkna nu. Var på ultraljud idag, herregud, det finns 4,8kg barn i min mage, förstår ni att jag tycker att det är tungt...... Ja de är uppe i Hiljas storlek nu, så det går nog inte så himla länge till. En vecka kanske eller två.......

Ja som ni märker, inläggen börjar ändra ton, handlar mer och mer om trollen. Inte så konstigt kanske.

Ja de mår bra inne i magen, får ordentligt med mat och framförallt så vinkade de glatt till mig. älskade ungar


Jag och Lukas pratade om namn till dem i kväll, han hävdar stenhårt att de ska heta viddludd båda två, jag kan inte för mitt liv komma på vilket namn han menar? Har ni nått förslag???


Kram Sassa


Kommentarer
Postat av: Jenny

kanske menar han ludvig?? Ingen aning.. chansar hej vilt här. Hehe.. Kul att läsa att bebisarna mår bra.

2008-02-05 @ 10:07:41
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: Nina

Ludvig....menar han säkert....
Tror du inte det?

2008-02-05 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0