Så tyst och tomt!

Jag har suttit fram för datorn och bloggen så många gånger, börjat skriva, men så tar det stopp, det blir bara blankt, tomt och tyst. Precis som här hemma. Jag saknar hans steg, hans doft, hans skratt, hans röst och hela hans existens. Det gör så jävla ont.  Jul, det är faan inte jul utan Fredrik.
Barnen, ja de skrattar, leker men när man frågar dem om julklappar säger både Lukas och Hilja att de önskar sig en pappa i julklapp. Hur helvetiskt är inte det? Hur ont gör det inte?

Det är skönt att packa ihop barnen och mig, åka till mina föräldrar och bara låta allt försvinna bort, bara önska sig bort från julhelgen. För ont gör det. Varenda liten jävla sekund.
Massa kramar från Sara

Kommentarer
Postat av: Jenny

Njut av varje glad och mysig sekund, det är dom du får livnära dig på när du mår dåligt. Kram Jenny

2008-12-22 @ 13:08:59
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, mina ögon blir återigen blanka. Jag önskar att er "enorma saknad" snart ska få övergå i endast "saknad".

Jag hoppas Ni får en skön jul...o jag tror säkert att Fredrik kommer vara runt sin fantastiska fru o sina underbara barn...



God Jul o Kram från Nina

2008-12-23 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0