Gulle han....

idag blev jag riktigt irriterad, jag brukar inte bli det men idag small det.
Efter att ha lämnat de stora gullena på dagis åkte jag och smågosen till affären för att handla. Jag i tron att de skulle sova minst en timma till, de i tron att de skulle få åka hem och leva loppan. Så kort sagt, när jag tagit mig in på hemköp gick jag förbi bröddisken och sen drog de igång. Så det blev en spurt utan dess like. Tur att det inte var så mycket folk. Men vadå, shopping med hysteriska tvillingar är väl endå en OS gren, jag är jääävligt bra på det. När jag fått en medlidsam blick från kassörskan, betalat och packat ned sakerna io påsar inser jag, Hävvan har somnat, men halleluja!!!!
JAg kliver ut på parkeringen, ser efter var jag ställde bilen och traskar dit. VÄl framme inser jag att ett jävla PULVER har parkerat sin bil 3mm från min, vilket betyder att jag inte får in varken Hävvan, Elias, eller mig själv i bilen. Gulle han då.... (som Lukas säger). Jag lämnade en sur lapp på framrutan på bilen och ställde vagnen med Elias och Hävvan på gräset intill. Sen öppnade bakluckan, lastade in kassarna, vek ned ena sätet, kröp fram till förarsätet och backade ut.
När jag lyckats vända bilen inser jag att det står 4 krärringar böjda över min vagn. JAg rusar fram och inser att de just väckt Hävvan.
TACK För den kärringar...

Nej jag ska sluta bli arg.
För nu ska jag fan åka till Ikea och shoppa lite. Vi behöver nya köksgardiner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0