Tvillingfika!

Oj jag måste säga att jag har världens bästa granne och bästa vän hon är min räddning och inspiration. Ibland förstår jag inte hur bra man kan trivas med varandra. Hur bra man kan känna varandra utan att prata.

Ja hon umgås med flera st tvillingmammor vars tvillingar är äldre än mina, men endå ringer hon, min kära J, och säger: hej du det kommer en massa tvillingmammor och pappor hit i morgon förmiddag, det ska ötas lunch och fikas, du kommer va. Hehe Fina Joanna. Du anar inte vad du betyder för mig....

Men jag fick både fika och lunch, har haft alla barnen hemma idag, min syster och hennes Johanna (en månad yngre än Lukas) är här och hälsar på, så den fick följa med på fika och lkunch. Ja vi trivdes bra båda två måste jag säga. Jag fick äta lunch utan ett enda barn i famnen, undra när det hände sist hehe. Så skönt.

Men nu är vi alla rätt trötta. Lukas och Johanna trivs verkligen. Jag måste bara delge er diskussionen som de hade i morse när de lekte mamma pappa och präst.
L: Johanna, är du mamman så är jag pappan?
J: ja det är jag,
L: men du om du är mamman och jag är pappan måste vi ju gifta oss
J: jaaa det måste vi, men vem är prästen?
L: Jag kan vara både präst och pappa, för då får jag två pussar....
J: pussar mamman prästen med?
L: ja det tror jag, så nu ska vi gifta oss. Johanna tar på sig nått som borde varit en klänning och sjunger lite, de går frammåt, och Lukas säger nått jag inte hör....
L: jaha nu får du pussa pappan
Johanna smackpussar Lukas på kinden
L: jaha nu får du pussa prästen......
HAHAHAHA
 min lilla pussgurka, han är verkligen sååå kär i sin kusin hehe och sen, tänk vad skoj det vore om man skulle pussa prästen med *skratt*
Så dagens grej är att 4åringar är underbara....hehe

/ Sara

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag blir varm i hela kroppen, och ögonen blir sådär blanka du vet... Vilka gullungar!

Skickar en länk på en gungig låt som gör en glad...

http://www.youtube.com/watch?v=EkHTsc9PU2A&feature=related

Kram Kram

2008-04-09 @ 09:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0