Pojkbebisar!

Kära kära Linda Skugge, du har ibland slagit huvudet på spiken, men detta,menar du allvar. JAg måste nog säga att du har så fel.
Du kan få göra studiebesök hos mig. Här är det inte pojkarna som slåss (längre) utan flickorna, det är pojkarna som är lugna och tillfreds med sig själva, tjejerna är, vad ska man säga, koleriker....  JA säga vad man vill men pojkbebisar är lika bra som flickbebisar. Så det så.

Jag börjar märka att jag är trött, att energin inte är på topp, men vad sjutton ensam med 4 ungar och 2 av dem har kolik (hej hej koliken hej hej), en kan allt och fattar inget (Hilja) och den sista han, ja ni han hamnar i kläm.
Men just nu är jag så trött, att bara få sova 2h effektiv tid täääär på orken. men det resulterar i, enligt min bror, att jag får en fånig och tramisg humor. jag håller nog med honom.
Men han gör inte saken bättre, för han skickar sms med fåniga historier/gåtor i till mig...

En man frågar kvinna i receptionen på ett hotell: har ni swimingpool här?
Nej säger kvinnan, men vi har damm under sängen
*skratt skratt*

Eller:
vet ni varför häxor flyger på kvastar?

Svaret får ni nån annan gång...

KRam från Sara- trött och fånig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0