Lugn och ro!

Tack för så fina kommentarar. Ja jag älskar mina barn över nått annat, de är de enda som får varadagen att vara nått sånär dräglig, de gör livet värt att leva.

Efter ett par nätter utan dess like, alla barnen har vaknat i många omgångar och jag har gått på mina knän, tårarna har sprutat och ja det har varit upp och ned. Men helt otroligt nog lyckades jag i morse packa ned alla fyra ungarna bilen. Sen var det bara att åka, tack och loooooooooov för bella och gustav på cd-skiva. Tack och lov för barn som sover gott i bilen. Vi kom fram efter 4 stopp, och 6 bytta blöjor, fram till en glad Annika, en glad Peter, fram till havet, ljust, doften, luften och ja på nått sätt räddningen.
Jag stupade i säng, P och A underhöll barn, gick promenad och lät mig bara vara i fred.

Skönt men endå inte. JAg har gått en lång promenad på kvällen, alldeles ensam, jag vet inte när det hände sist sen stod jag i duschen läääänge. Skönt för sinnet, skönt för kroppen, skönt för fötterna. Lånade dessutom en av Annikas duschgeler, jag måste bara säga att den gjorde susen.....
JAg ska nog ge bort barnen ett par timmar och förpassa mig till lush och köpa en egen. För såhär fräsh har jag inte känt mig på år och dagar. Tänk vad lite ytlighet, doft och så kan göra för en trasig mamma.
Den är svartbrun, luktar kaffe och ja choklad. Helt otroligt
image9

// Sara


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!!

Jag ville bara säga att jag tycker att du skriver jättebra!! Du kanske skulle ge ut en bok med dina blogganteckningar...
Jag tycker du verkar vara en jättestark människa. Sköt om dig =)

2008-04-25 @ 20:34:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2115

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0