Under Lampan

i morgon är det dax!
ugg jag vet inte om jag vill.
Ultraljud, vad händer om den inte är där????
Vad händer om det är två?
eller tre????
Jag menar, det kan ju faktiskt hända. Dessutom trodde de ju att Hilja var två från början eftersom hennes moderkaka var så stor.
Jag har endå blivit ett år äldre och chansen för duplexgraviditeter minskar ju inte med åren precis.
Herregud.

Varför oroar jag mig egentligen, eller har jag en föraning om vad som kommer i morgon?
Jag har ju haft rätt om både Lukas, Hilja och Joannas Melina och Saga.
Jag var tvärsäker på att Lukas var en pojk och sa: han föds 1:a april. Fredrik skrattade åt mig, men ojoj så rätt jag hade!!!
Med Hilja sa jag: det är en tjej, jag är tvärsäker och dessutom var jag tvärsäker på att hon skulle komma efter bf, 10 dagar. Hade fel på två dagar, men det startade ordentligt på dag 10....
Med Joannas tjejer sa jag: det är flickor och de kommer födas långt innan bf och vara små, men friska. BINGO! Tjejer, små och födda i v 31+ nått.
Så vad betyder nu detta.
Att det är två? En pojk och en flicka, en Elias och en Victoria.
Jag är tvärsäker igen och sätter nästan 100spän.

Men det får väl tiden utvisa. För vad händer då?
Orkar jag?
Går det att klara tvillingar själv plus  en  18månaders (när de, twinsen, föds?
Det låter som ett idiotprojekt ala Sara!
åååh hur hade ni gjort????

(väntat tills i morgon och sen bestämt nått?)
Jag menar bara tanken på 1 bebis, en 18månaders  och en 4:a åring får mig att bli trött. Men två bebisar, en 18månaders och en 4åring.
Herregud jag kommer ha 4 barn på mindre än 4 år då......

nu borde jag sova!!!!
Har gamla festeristlåtar på hjärnan!

"Man får inget rajraj när lampan är släkt om man har en ful dialekt...
Å Finnar, å ryssar och linköpingsbor, de har de värre än du någonsin kan tro""

och så klart
"Spyan rinner ner för ylleslipsen,
raviolin torkar i mitt hår
Vem har lagt mig under matsalsbordet
vems är gaffeln i mitt högra lår?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Man får inget rajraj när lampan är släkt om man har en ful dialekt...
Å Finnar, å ryssar och linköpingsbor, de har de värre än du någonsin kan tro""
Jag vill gärna veta vad denna låt heter och var man kan få tag på den! Vore mycket snällt om du kunde mejla mig:)
Mvh
Rebecca

2007-12-12 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0