Skratt

Ojoj det var länge sen jag skrattade så mkt som jag gjorde i morse. Kl 07 vaknade både Hilja och Lukas, de hamnde i min säng, vi låg och lekte lite, sen helt plötsligt börjar Hilja skratta hysteriskt, det smittar av sig så otroligt, så tillslut ligger vi alla tre och tokskrattar så sängen hoppar, knoll och tott i magen sparkade på ordentligt helt underbart! haha!
Gullungar.
Ja det gjorde hela morgonen bra, livet blev helt plötsligt lite bättre, det blev plötsligt värt att leva, vilket det inte varit de senaste dagarna.
Tänk vad lite skratt kan göra.

Nu väntar en runda på Ikea och bland klädaffärerna, Hilja har växt 11dm på två dag, hon har inte ett enda par byxor som passar henne..... och lukas har inga passande vinterskor. Men men det är trevligt att shoppa, jag får ju dessutom sällskap.

Ta hand om er
// Sara

Kommentarer
Postat av: Ingela Johansson

Hej Sara!
Det är alltid intressant att läsa dina bloggar...men idag var
det extra kul.Du låter så mycket gladare när du skriver.Tänk vad lite skratt kan göra...barn är underbara på så sätt, för det kommer oftast när man som mest behöver det.
Vilken underbar barnvakt du verkar ha....
Hoppas du hittade något kul till dig och barnen.
Sköt om dig!
Kram Ingela
Ps: Passa på att vila nu när du kan Ds

2007-11-18 @ 21:55:53
Postat av: Hanna

Jag är härinne och läser lite då och då.. och varje gång rinner tårarna. Eller nej, dom verkligen sprutar! Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu har läänge varit min favoritlåt, men den betyder så mycket mer när man tänker på dig.. på er. Jag beundrar dig för hur stark du faktiskt är! Åh va man önskar att man kunde göra mycket. Ta hand om dina barn så du får vara ifred, tänka, gråta, minnas. Jag beundrar dig!!

2007-11-19 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0