gagis!

Usch jag är så trött, de sover så dåligt på nätterna nu. Jag vet inte vad det är men nått stämmer inte.
Men, de skrattade och skuttade in på dagis idag, härligt att se. Jag råkade köra vagnen i dagis, Hilja tittade argt på mig och sa:
Mamma akta gagis!
Min stora skrutta. Ja Lukas äter fortfarande inget det gör mig galen. JAg trugar, trugar, trugar och försöker det enda jag får är nänänänä....
Suck!!!
I helgen kommer barnens mormor för jag ska jobba natten mellan lördag, söndag och söndag, måndag, bra med lite extra pengar.....

Jag fick en fråga för ett tag sen om jag är ensam med min sorg, näe egentligen inte. Jag har dels en underbar familj, många syskon och underbara svärföräldrar som jag kan diskutera och prata med. men sen, jag trode att jag hade många vänner som stod mig nära. Men jag hade fel, för när Fredrik dog försvan de flesta vännera. Ja det finns ett par kvar, den allra närmsta, min Joanna. Hon bor ett anarkistkast bort, har en underbar förmåga att prata med mig och hela. Men trots allt detta känner jag mig rätt ensam med min sorg. För ingen, ingen förstår hur det känns, förrän man står i mina skor. Ja det går bara att mer eller mindre tänka sig och förstå hur jag har det och vad som händer. Näe, det är inget ont mot dem, det är bara så det är.
Ja sen, här, kan jag fundera och oganisera alla mina tankar. Ett bra bollplank

tack för att ni där ute finns och bryr er.

// Sara

Kommentarer
Postat av: christina

hej,kom in av en slump på din blogg,o jag förstår att du mist din man.Jag miste min man för 2 år sen hastigt,jag var då 40 år,hade ju inga småbarn utan vuxna barn.Vet hur kämpigt det är,trodde aldrig jag skulle orka men livet har rullat på ändå fast det finns ju alltid en saknad i hjärtat.om du vill får du gärna maila mej.

2007-11-04 @ 14:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0