In my dreams!

Så är ytterligare en dag lagd till handlingarna.

Jag vet inte vad jag ska skriva idag, dagen har varit bra, skrattat för första gången sen Fredrik dog.
Lukas förtjänst, han kom på morgonen och väckte mig.
- mamma jag måste berätta en rolig historia
- GÖr det älskade barn
- Mamma, vet du vad det är som är grönt och säger mu?
- Näe!
- en groda med talfel....
hihihi

JAg gör alla fel man kan göra när jag pratar med Lukas om det som har hänt. JAg borde kunna, veta och ha en bra strategi, men inte då.
Det går inte.
Jag vill bara skydda honom mot allt ont i världen...

Nu ska jag nog sova kanske
// Sassa

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag såg dig inne på familjeliv.. Tittade in i din blogg.
jag forstätter gärna läsa här, fall du inte misstycker.. Ville lämna ett litet avtryck efter mig.. Jenny

2007-07-16 @ 11:15:33
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0