Dans!

åååh igår var en trevlig kväll, jag har ju alldeles glömt bort att skriva om det. Det var den årliga decemberfesten på jobbet,  jag har haft rätt mkt problems med att få barnvakt men så igår på fm så löste det sig så utomordentligt bra. Grannens älsta grabb F ställde upp, så skoj,  jag var lite nervös först men det gick bra när jag åkte-
Först middag med världens bästa kollegor, dans och ja en massa prat. Ja det enda jag saknade var riktigt god öl....
men man kan inte få allt.
Ja det blev många vändor på dansgolvet, jag har glömt hur hääärligt det är att dansa foxtrot och lite bugg när andan faller på, man blir så glad i magen av det.
Ja sen kom jag hem, det var skinande rent i köket, alla leksaker inplockade, båda barnen sov i sina sängar och det fanns te. F själv satt i soffan och kikade på sound of music!
Herregud grabben har talang måste jag säga, för mig som är van är det en kamp att få dem båda i säng, hinna plocka undan de sista leksakerna och diska innan jag somnar.

Ja det är heeelt klart vem jag ska ha som barnvakt, han tyckte dessutom att det var roligt.
Ja en sak till, det var bra för mig att komma ut, få skratta och prata om vanliga saker. Jo just det, tin och tott i magen verkade gilla dansen.

Mot MVC...

MAssa kramar från en glad Sara

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad härligt att läsa om din underbara kväll. Det fick mig att le. Vilken toppen barnvakt, såna skulle det finnas fler av.

2007-12-05 @ 10:20:41
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad roligt med en trevlig kväll!
Och du, grannens grabb får gärna komma och passa våra barn nån gång också ;-).

2007-12-05 @ 19:39:22
URL: http://annikas-annikas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0