I morgon är en annan dag!

"I morgon är en annan dag"

Dagen har verkligen varit hemsk, jag har börjat fatta att han faktiskt inte kommer tillbaka. Att jag kommer få leva ensam resten av mitt liv. Dels vill jag inte ha nån anna än han och dessutom vem vill ha en småbarnsmamma med flottigt hår som väger säkert 7kg för mkt????
Som dessutom bara gråter. För det är ungefär det enda jag orkar göra.

Mina stackars barn leker på bra om dagarna, men sen när de sover, då tar jag av mig ansiktet och leendet s.a.s och gråter. Jag tror säkert att det är flera liter om dan.

Jag blev så rörd igår , det ringde på dörren straxt efter lunch, utanför stod ett stort gäng elever ur Fredriks klass. De hade med sig blommor och fika. De kom för att prata och berätta hur mkt de tyckte om honom. Han skulle bara veta vilka underbara elever han hade. Jag kunde tom hålla mig utan att gråta.
Ja de lekte lite med barnen, frågade osv, ja det var tom ett par som erbjöd sig att vara barnvakt om jag skulle behöva. åååh gud, jag inser nu hur mkt folk gör för mig. Ja det enda jag gör är att gråta....
Denna förbannade vanmakt, ilska och ensamhet. Jag verkligen hatar den.

I morgon är det dagen D! Begravning, ni måste tänka på mig, lova det. För jag vet inte om jag kommer orka helt igenom utan att bryta ihop totalt.
Ja alla vänner, fastrar, mostrar, kollegor osv kommer. hur i helvete ska jag palla det????

Ja nått av det värsta just nu, hans mamma och pappa är här, helt underbart på ett sätt, men jag har svårt att se dem i ögonen, som om det vore mitt fel att han är död, att jag har stulit honom. Jag som alltid har tyckt så mkt om dem men nu, ujuj jag kan knappt se åt dem.
Ja just nu gör jag det endast för Lukas och Hiljas skull, de måste lära känna sin farmor och farfar även att deras pappa inte lever.

HELVETE vad jag hade velat ha nån att hålla i handen i morgon.

"There's a place for us,
A time and place for us
Hold my hand and we're halfway there.
Hold my hand and I'll take you there
Some day,
Somewhere"

// Sassa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tänker på dig. Hela dan, jag lovar.
Puss och kram!

2007-08-23 @ 21:07:02
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Puck

du känner inte mig, men jag tänker på dig idag! önskar jag kunde säga något tröstande, men kan inte tänka mig att något alls tröstar just nu.
varma kramar Puck

2007-08-24 @ 09:39:32
Postat av: Ingela Johansson

Hej Sassa!
Alla mina tankar finns hos dig i denna svåra stund.
Hoppas du har en hand och hålla idag...
Kramar
Ingela

2007-08-24 @ 10:29:44
Postat av: jenny

har tänkt på dig idag.. Jag hoppas ni fick en fin begravning..

2007-08-24 @ 20:36:41
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0