Änglar och demoner

Jag inser för var dag som går att jag har en stor mängd männsikor omkring mig som måste vara änglar. De gör en massa underbara saker, tar hand om mina barn, skrattar, låter mig gråta, lyssnar på mig osv.
Ja de är oersättliga.

Just nu är jag så katastrofalt trött, ögonen går i kors, hjärtat slår i 320 och båda barnen sover gott i min säng. Så härligt att se dem.

Men demonerna hemsöker mig på natten, ajg drömmer så lustigt. är helt säker på att det har med graviditeten att göra.
Jag var på inskrivningssamtal på MVC idag, det var tungt och jobbigt. Ja inte enkelt att förklara för en helt ny barnmorska hur läget är. Men hon verkar mycket mycket bra.
JAg fick en ul tid bokad om 2v, eftersom hon tyckte att livmodern verkade så mkt större än den borde vara! :-o
hm


annars lukas är förkyld! kunde ni tro nått annat???
Nej alla älskar vi dagisbaciller, hilja är så kinkig. Ge mig ett par extra armar tack!
Lukas tittade upp från sina feberångor på em kanten och säger: mera dåååån mamma....
(dååån= alvedon)

Näe nu ska jag nog laga lite kvällsmat vad kan jag int ekomma på.

Ta hand om varandra och tala om hur mkt ni älskar varandra

// SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0