Tillbaka till verkligheten!

Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg längre. Jag har varit urusel på att uppdatera. Mest för att jag inte haft så mycket att säga. Kroppen, hjärnan och själen bröt ihop fullständigt efter jul. Jag bara låg och skakade av rädsla för att alla skulle dö ifrån mig. Det blev en BRA vändpunkt. Ett par samtal med den fina psykologen som finns kopplad till jobbet. Sedan, efter mycket velande, så har vi spenderat en månad i Thailand. Underbart!!!!
Badat, solat, ätit god mat, skrattat, levt och bara kopplat bort.
Att sedan komma hem till ett grådassigt Sverige är inte så bra för själen kanske men det är skönt att  veta, vännerna finns kvar och de stöttar.

Jag inser att jag nog saknat bloggandet, min ventil på nått jävla vänster. Så nu är det dags igen, att ta upp det på allvar.

// Sassa

Kommentarer
Postat av: Carola

Vet inte om min kommentar inte kom fram. Men jag läser iaf fortfarande och hoppas verkligen att du börjar skriva igen. Älskar dina inlägg.

Kram Carola

2010-03-29 @ 09:17:13
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0