Faster aster och syster yster!

Jag väcktes av det finaste mms:et på mycket länge,
"Äntligen! En evig väntan och en lång resa är äntligen över. Idag blev de våra, Siri Jia-li och Freja Mei-li , de sötaste barn som skådats på denna jord. Idag börjar vår långa resa, resan tillsammans som en hel familj// Lillebror E " samt
Är så glad för min älskade lillebror och hans sambos skull, de har kämpat länge, längre än många andra. Massor av missfall, en rad ivf-försök, spermiedonation, äggplock ja you name it. Men så fick de ÄNTLIGEN adoptera. Men allt har dragit ut på tiden, allt har segat och de har suttit som på nålar.
Men nu är de här. Äntligen!!!
JAg vet inte hur jag ska uttrycka min glädje, orden tar slut. Älskade lilla lilla bror, du som farit så illa, du som haft helvetet på orden och nu, ja nu har det vänt. Första dagen på resten av ert liv!

Annars: Ont, det gör ont, det gör ont en stund på natten men inte på dan.....
Det stämmer så väl. Saknaden, ilskan, smärtan och ensamheten är värst. Men det är inte så illa som det varit, det är snarare långt i från så illa som det varit. Jag har skrattat, mått bra och känt mig som en hel människa, eller i alla fall nästan hel människa under de senaste dagarna. Solen, värmen och den bortsmälta snön är en del. MEn det finns en annan, jag ska försöka berätta, jag ska säga som det är. Men inte idag, det finns andra som måste få veta först.

/ En glad sassa!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åhhh, jag kan knappt bärga mig. Ska bli underbart att få höra om din lycka...det ser jag fram emot!



Blev varm i hela kroppen när jag läste om din lillebror. Hoppas allt går bra och att familjen får en fantastisk start på resten av sin resa.

2009-04-02 @ 19:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0