De ä fina!

Jag har som många andra sett på familjen annorlunda. Säga vad man vill om arbetsfördelningen i familjerna men jag känner igen mig i kaoset.
Ni som någon gång försökt handla med ett tvillingpar på 1år, en 2åring och en 4,5åring vet vad jag menar. Man kommer hem med mycket lustiga saker, som t.ex. en påse med salta lakritsnappar. Jag frågade Hilja var de kom i från, hon lägger huvudet på sne och säger: de ä fina, tycke om dom. Men problemet är att ingen i famlijen äter lakrits.....
Men nu är de hennes käraste ägodel, hon sov med dem under kudden i natt. Tokfian.

Kommentarer
Postat av: Carola

Vi kom hem med konstiga saker redan när vi bara hade ett barn... Nu har vi fördelen att kunna handla utan barn för det mesta men när alla tre är med slutar det ofta i kaos. Skrattade rätt igenkännande när jag tittade på familjen annorlunda, och då har vi "bara" tvillingar.

Hur du ens lyckas komma iväg till affären och hem därifrån tycker jag är ett under i sig!

Kram

2009-02-15 @ 21:23:33
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0