Helg!

I kväll kommer min pappa! jihaaa!
Ni anar inte vad jag längtar, min fantastiska pappa, med den stora famnen, varma orden, skrattet som klingar så vacker och framföprallt buset i blicken.
Jag ska ha föreläsning i morgon och sen ska jag på fest, vi får väl se hur länge jag pallar,eller snarare mina bröst pallar. För just nu ammar de mer än någonsin. Ajajaj säger jag och mina dollypattar. hehe
Men jag tycker att det är riktigt mysigt, ja sådär avslappnande och så. Hejhej jag är oxytocinberoende!
Men får man ingen tillfredsställelse på nått annat sätt får man amma istället. hehehe

Jag gillar hösten, fast bara när det är bra väder, som idag. Jag har spenderat större delen av dagen ute, krattat äpplen, plockat fler, busat runt med Lukas och Hilja
Jagat Hävviv. Herregud, ungen kryper inte utan studsar fram på rumpan, så sött. heheh

nej nu ska jag vika tvätt. Herreguuud vad mycket tvätt 5pers producerar!

//Sassa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ibland är det jobbigt att läsa din blogg. Magen knyter sig. Sen ibland.. ja då sitter jag här och bara ler och en glad känsla sprider sig i kroppen. Ha så kul idag och ikväll..

2008-09-26 @ 08:29:37
URL: http://jennytussan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0