30-års kalas

Oh jag har haft en så härlig helg. Lillasyster Anna kom med bussen i fredags, så trevligt, jag var på 30års fest. Good for me, eller vad man nu säger. Jag behövde det verkligen, god mat, trevliga människor och en heeel hög med famnar som bar runt på Hävvan och Elias. Fast det bästa har endå varit att Anna har varit här, vi har pratat så mycket. hon har blivit så stor på så kort tid. Jag förstår inte hur det har gått till.

Idag har Lukas varit hemma från dagis, öroninflammation, de har satt upp honom för att operera in permanenta rör. TACK GODE GUD FÖR DET! vi är inne på hans 7:e par rör nu. Jag förstår inte vad de pysslar med egentligen. Men men det är inte mitt jobb.
Så vi lyssnar på james och karin, så härligt. Mamma hittade en gammal lp-skiva med dem i källaren, har nu spelat över den till datorn. Jiiiha!

Men det jag egentligen ville skriva om är att jag ska börja jobba, eller ja eh lite hemifrån, så gott det nu går. Jämföra röntgenbilder, konsulta på hög nivå med andra ord,  Ja administrativt arbete med andra ord, trist som satan, men bättre än inget.
SÅ nu är jag happy.

Jag måste nog göra nått vettigt nu, måste hinna duscha innan småglinen vaknar, jag ska träffa en gammal kompis som är på konferens här, så jag har lovat att bjuda på middag i kväll. lite scary, men så är det.
//Sassabrassamadelmassa

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul med ett positivt inlägg från dig. Har oroat mig i ett par dar för att ni var alldeles däckade, och så är det full rulle. Grattis till utvecklingen på jobbfronten!

2008-09-22 @ 17:26:47
Postat av: Cecilia Läckberg Blom

Hej. Jag arbetar som journalist på Sveriges Radio och skulle vilja ha kontakt med dig. Har du ngn mail

jag kan nå dig på?

2008-09-23 @ 08:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0