trött!

Min bästa vän påstår att jag har rätt att vara trött. Jag vet inte, men jag är det vilketfall.
Jag känner som om jag hr nått min gräns nu.
Hilja har reagerat jätte starkt på myggbett, svullnat upp riktigt ordentligt, vilket har resuklterat i alldeles för många vändor på allergicentrum, så nu äter hon ännu mer tavegyl, lilla hjärtat.
Sen har Elias och Hedvig krånglat,  vägrat sova, vägrat äta, vägrat vara något annat ställe än i min famn.
Lukas har haft feber och iont i halsen.......
Ja det är inte långt ifrån att jag lämnar in en protest.

I fredags var jag och twinsen på 40års fest, trevligt, men iom att de illvrålade om de var i nån annans famn så blev det inte mycket avlastning för min del. Men det var trevligt.....
Mamma har varit min räddning under helgen, det är trist att hon måste åka hem idag, jag vet inte hur ajg ska klara mig.....

Pia, jo jag spelar horn, var egentligen gift med mitt horn tills dess att jag började jobba, sen har det gått utför med dateerna, träffarna, nu står det mest i ett hörn. Jag har spelat både storband, blåsorkester, symfoniorkester, brasskvintett, studentorkester, blåskvintett, ja you name it. Men jag trivs nog bäst i storband, småensembler och symfoniorkester om jag ska vara ärlig måste jag säga.
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0