Muffins

ÅÅÅÅh jag måste bara säga att jag har världens bästa granne och bästavän. Hon har varit borta ett par dagar, men vet ni vad hon gör när hon sms ledes får höra att barnen försökt ta sig ut. Jo hon skickar hit sin man med en låda chokladmuffins, en hög med böcker, och en påse med nyinhandlat te.
jag säger bara en sak, vänner är bra att ha, de vet hur det är.

Det har förövrigt hänt mer saker, Lukas åt en hel portion spagetti och köttfärsås till lunch och en stor bit paj till kvällsmat. det har inte hänt sen Fredrik dog kan jag säga. Ja det är nog bara en engångsföretelelse men endå, han åt och det måste ju tyda på nått.

jag vet inte om det är slump eller om det är min mamma, för hennes köttfärsås är verkligen grymt god, trots att jag egentligen inte är nått större freak av kött så går den alltid ned. jag vet inte vad hon gör, måste fråga nångång...

nu ska jag nog natta mina gullungar, de har varit i gasen hela dagen, Hilja springer runt och testar sin röst, jättehärligt för öronen måste jag säga.

JA i morgon är det dax för ultraljud igen, vi får väl se hur trollen i magen mår, bra förhoppningsvis. Med tanke på att jag hade ungefär 3kg barn i magen sist, så gissar jag på 4kg nu, för den har verkligen brakat iväg igen. jag vill egentligen inte veta hur den ser ut. kalasstor.
Det ser verkligen så roligt ut, en liten kort och tunn Sara med världen kula mitt på, en större badboll, undra när jag svalde den???


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0