Ludde

Jamen såklart att han menar Ludvig, viddludd, ludvig, det hörs ju! hahah tack ska ni ha, tänk att det ska vara s svrt att förstå sina barn ibland. Tyvärr kommer Lukas inte få igenom sin önskan om att de ska heta viddludd/ludvig, det passar inte riktigt ihop med Lukas och Hilja, dessutom kan det ju bli liiiite opraktiskt om de heter Ludvig bådatvå..... hehehe

Jag är lite skakis nu, jag har ganska ont över hela ryggen, magen spänner och gör ont. Det känns som om det skulle kunna starta vilken sekund som helst. Jag har proppat kroppen full av bricanyl, så jag skakar som sjutton men värkarna har avtagit. Det är inga starka värkar vi talar om, snarare rätt starka sammandragningar, tätt och ofta... Men jag har pratat med de på förlossningen och de tyckte jag kunde vänta ett tag till.
Men det är skönt att mamma är här så jag slipper grojsa med barnvakt om det skulle dra igång på riktigt.
Fatta jag är nervös som sjutton nu, fast det är långt kvar.
Jag börjar som sagt tro mer och mer att jag inte går hela tiden ut, trots att det var min första tanke. MEn vad sjutton så länge de väger över 1000g är det ju bra och de väger ju mer än det dubbla nu så det kanske kan vara dax snart tycker jag.
Ja twins brukar ju väga något mindre än normlat. Fast iof det är bara v33 nu, kanske kunde vänta en vecka eller så till. men endå, min kropp är trött

Mattrenden håller i sig, han har ätit bra på dagis både igår och idag, ätit bra hemma. Helt otroligt. Hilja kastar fortfarande tallriken i golvet och vägrar 'äta. Men jag hoppas så på att det vänder även där. Att hon ser att Lukas äter och därför hakar på honom. Men man vet ju aldrig.

Ni skulle se henne nu, hon springer runt här hemma i endast blöja, mössa och en av Lukas strumpor på ena handen. Sötfia

Kram från den stoooora magen

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Sara! Jag har läst din blogg många gånger, och jag gråter floder varje gång! Jag är ledsen att Fredrik dog, men tacksam att du skriver eftersom det påminner mig (och andra) att ta vara på tiden med våra barn och män, att tänka att det inte alltid spelar nån roll vad man gör - bara man är tillsammans. Jag hoppas att det går bra med vildingarna i magen, och att de inte behöver heta Ludvig båda två. När vi kom hem från BB med lillebror tyckte storebror att han skulle heta Ebba... sött, men lite opraktiskt på en Pojk. Ta hand om er! Kram från Anna

2008-02-07 @ 20:41:23
URL: http://alsjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0