inget speciellt

För första gången vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, hjärnan är tom, full av snor och amningshormoner. Jag är trött och trög ungefär. Min bror kom från gbg idag, hade med sig 2kg havskräftor, MUMS!!!
ja förkylningen är fortfarande kvar, alla snorar på bra, mend Hedvig och Elias verkar än så länge klarar sig. Skönt det.

Ja just det Maria, tack för ditt tips om vitlök, hett bad mm, men jag tror att jag skippar vitlöken, det får nog de små bebisamgarna att balla ur ännumer, det räcker med det magknip de har nu.
men det har blivit pepparot på bihålorna, citronomslag om halsen och ett bad. Myspys. Fast jag fick inte bada ifred utan Hilja och Elias klev i samtidigt.

Nej nu kallar sängen.

Ha en trevlig helg på er.
// Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0