Sommar!

Vi är hos bästavännerna på besök, trevligt värre.
Jag har inte ork att skriva så mycket. Men jag måste skryta lite. Hedvig sitter utan stöd 6mån gammal, och om man räknar korrigerat 4,5mån typ, Det är riktigt bra. JAg har glömt hur gammal Hilja var när hon satt första gången utan stöd. Men hon var nog typ 4-5månader. Men jag är imponerad av Hävvan, stora bruden.
Elias är lite senare, han har lagom vänt sig på golvet. Men sitter bra i stolen, gapar åt maten och framförallt gör en massa roliga ljud.
Hilja pratar mer och mer, det är otroligt roligt måste jag säga, men hon har ett humör som inte är av denna värld.
Idag var hon och klättrade på en stenmur, bästa vännens pappa var där och lyfte ned henne. Hon illvrålar och säger:
- Han togade* i mig, jag sa att han inte fick, och då skrekte jag.....




* Hiljas ordlista:
    togade=tog,
    skrekte=skrek

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej,

Jag har läst din blogg och har en försiktig fråga.

Undrar om du vill maila mig.



Vänligen

Helena

2008-08-11 @ 12:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0