Bullar!

Igår kom Lukas gpende, han tittade på mig med stora ögon och sa:
- Mamma på dagis bakar man builar?
- Ja, vad roligt
- Varför gör vi aldrig det?
Jag tänkte länge på vad jag skulle svara, för att vi int ehar tid, för att det alltid var pappa som bakade, för att jag suger på bakning eller ja eh. Så det blev lit improviserat
- Ja du vet, man måste vara lite större för att få vara med baka och varken Hedvid, Elias eller Hilja är så stora. Då är det svårt att baka, för då måste det vara vara du och jag hemma.
- Men jag är stor
- Ja,
- Bra. för då bakar vi bullar nu,
- Men vad ska vi göra med HIlja då?
- Hon kan få sitta i en liten bur och titta på. Vi matar henne med bullar nör hon är hungrig.
Haha han har fantasier min stora pojk. Undra var han fick det där med buren ifrån?????

Ja det blir bullbaka idag, jag har lånat ut Hilja till grannen och hennes tvillingar, det blir bra. Hedvig och Elias nöjer sig med att ligga på golvet och leka. Så nu jääääklar ska här bakas bullar!
Hehe

Malin skiver såååå bra om hur det är!!!!

Nej mot köket!  
""

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev bullarna bra? Dom är så kloka dom små liven.

2008-09-01 @ 11:50:57
URL: http://jennytussan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0