Fantasi

JAg har börjat inse att jag nog måste börjar fundera på det här med tvillingarna. Läsa, bubbla med andra föräldrar osv. JA det känns så kosntigt. Två på en gång! går det???

JA dessutom, det som förbyllar mig mest är att jag mår primaballerina (en sanning med modifikation, men om man ser endast på graviditeten), märker knappt att jag är gravid. Herregud, jag förstår inte. JAg har både med Lukas och Hilja mått tokkass, kräkts från v 7-30 ungefär. Gått upp en massa i vikt och ja gått över, 12 dagar med hilja, 14 med Lukas.
Hur ska detta gå???
Ja om man tänker efter så finns det tendeser till att jag kanske tom kan gå över med dessa. Fast vid närmre eftertanke så vet jag ju att man sällan låter duplexgrav. går över här. Att man sätter igång i v 38.
Vilket känns skönt, jag lär få barn runt 2-8:de mars om inte tidigare.
Jag har fortfarande ingen känsla för när, som jag haft med Lukas och Hilja, itne mer än att det är ett BRA tagkvar.

Näe nu ska jag stoppa mina små hjärtan i sängen. Lukas ska ju faktiskt till dagis i morgon.

Just det, jag har sökt dispens för Hilja och Lukas, att jag sen  när twinsen kommer får ha dem fulltid på dagis istället för bara 15h var. För då kunde jag lika gärna skita i det.
JAg hoppas att det borde gå igenom, men eftersom jag har fått igenom att Lukas får vara fler timmar så borde det inte vara några större problem.

En sak till, vad faan ska jag ha för en vagn?

Kramar från Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0