det är två!!

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!

Det är två! precis som både jag och bm trodde.
De var precis så stora enligt vad de skulle vara, dvs det stämde enligt senaste mens. Dvs de blev till när jag trodde. (eh ja det var lite svårt senare iaf!!!)
Så de är beräknade till den 22:a mars! Två marskatter.
Herregud!
Hur blev det här egentligen.

Det var så enormt att se dem buffa och vinka. högran och vänstran, ettan och tvåan.

Hur ska det här gå?
hur kommer jag klara mig?
Ensam med 4 barn, två bebisar, en 18mån och en snart 4åring. definerat kaos?
eller?

Jag har börjat fundera på hus, pengar osv. Men det går nog ihop, det måste det!
Jag kan inte flytta, jag kan inte. Det är VÅRT hus.
 Men det finns ju rum till barnen iaf hihi¨

En sak har jag kommit på, han är glad åt att det är två, för han ville ha ett helt fotbollslag! Kärahjärtanses vad stor min mage kommer var. Med tanke på att jag ahde ett sf mått på 34 med Hilja på slutet.......
Var kommer detta sluta?

Sen, oron för att de ska bli prematurer, jag menar, vem ska ta hand om Lukas och Hilja då?

Ta hand om er

Massor av kramar

ps: Joanna, du är en enrom människa och du anar inte vad du betyder för mig!! ds

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej och Grattis! :)
Har läst din blogg sen den startades. Vet inte hur jag hittade hit.
Men varje gång jag läser så blir jag lika rörd.
Du verkar vara en så otroligt stark människa. Jag beundrar dig!
Är egentligen inget speciellt jag ville säga, men Grattis till bebisarna i magen iaf! :)
Cecilia

2007-09-13 @ 18:01:01
Postat av: jenny

Jag måste bara få skriva och säga grattis.. Det kommer att gå bra med fyra barn.. Lycka till.. =) Jenny

2007-09-13 @ 19:18:50
Postat av: Nina

Jag har oxå hittat hit efter att ha läst om den tragiska olyckan. Jag faschineras över att du verkar vara så otroligt stark. Du kommer säkert bli en fantastisk 4-barns mamma....
/ Kram Nina

2007-09-14 @ 08:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0