Natt

Lilla Hilja min skrutt, hon hosta och hostar och hostar. Det gör ont i mig, min lilla flicka. Ja sen se henne rynka så på näsan åt hostmedicien. lilla hjärtat.
Jag fryser så om dina händer (ett underbart citat)..

Annars, nätterna är tunga som vanligt, ajg sitter uppe och ugglar, kan inte sov.
Fast i kväll, när båda barnen sov, gjrode jag en såndär skämmabort mig själv grej. Först låg jag en lång stund i badet, hade värmeljus på kanten, lyssnade på underbar musik, hade hårt inpackat och ansiktsmask, nyrakade ben sov. Ja sen har jag suttit i soffan med och druckit te med mashmallows i, syndigt värre. En såndär sak som jag gärna gör, det påminner om studietiden.
Tur att barnen inte ser. Ja de skulle undra vad deras mamma håller på med.

Ja begravningen har tagit form, den är klar, i min hjärna iaf. All musik är bestämd, minnesstunden börjar också ta form, det lilla jag kan bestämma. JA maten är bestämd.
Det känns så skönt.

Ja nu börjar stora packningsarbetet, vi skulle ha åkte iväg alla fyra (fem) på semester på lördag. Men jag har avbokat det, ändrat planerna lite. Vi ska inte som tanken var fört, ut och segla. utan det blir bilsemester genom landet. Sova på vandrarhem, bada, sola, njuta av livet helt enkelt. Men se andra väggar än detta.
Det behöver jag, det behöver barnen och det behöver fredrik.

Lukas ritar teckningar med tre människor på marken, ett hus, en katt osv. Ja en stor sol och ett moln, där det sitter en ängel. Fredrik......
Åh min älskade stora grabb, han är så förståndig.

"Somewhere, some day
We'll find a new way of living,
We'll find a way of forgiving
Somewhere

There's a place for us
Somewhere a place for us
Peace and quiet and open air
Wait for us
Somewhere.

There's a time for us,
Some day a time for us
Time together with time spare,
Time to learn, time to care,
Some day!
Somewhere.
We'll find a new way of living,
We'll find a way of forgiving
Somewhere, Somewhere, Somewhere

There's a place for us,
A time and place for us
Hold my hand and we're halfway there.
Hold my hand and I'll take you there
Some day,
Somewhere
Somewhere! "

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänker på er alla vännen.

2007-08-01 @ 23:23:16
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0