Long lost penpal....

Jag vet att ni logiskt sätt har rätt. Men känslomässigt har jag svårt att acceptera saker. Acceptera att amningen inte fungerar, att jag inte fixar allt det där jag borde fixa. Jag har tappat bort mig själv någonstans där/här bland bajsblöjor, flaskor med dyra droppar mjölk och cpaper....

Jag känner mig som en annan människa, som något helt annat. Ibland undrar jag när folk ska se att allt bara är fejk, att jag inte alls är den alla tror. LIte som vackra Hello Saferides Long lost penpal. Åh denna kvinna, vilken vacker röst. Hon, Annika Norlin, och Frida Öhrn, de är mina förebilder när det gäller röster. Fantastiska på många sätt.
Så för att förstå, hitta stämningen och kanske förstå min sorg.....



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0