Hur Måns blev en Månsina

Vi borde klassa oss själva som lite sega! Vår fina Måns spelar en mycket central del i familjen, jag menar, han är ju katt! Vad kan man vänta sig? När just det. Vi fick honom av en kollega till mig. Så söt var han, orangerandig och världens goaste katt. MEn så i början av september så sa Hilja att hon tyckte att han blivit så tjock. Vi höll med henne. Han har inte varit speciellt stor i maten och/eller tjock innan men nu såg han verkligen ut som en gravid katt. Mycket riktigt, Måns är en hon! Men jag vet inte riktigt hur det gick till, för hon har alltid varit en han innan. Ja tom hos veterinären. Äsch, vi fattar inget. Men alla är så barnsligt förtjusta med att det kommer kattungar om några veckor. Så kan det gå. Hihi

Annars, ja status är spräckta trummhinnor, mer antibiotika, mer förkylningar men ingen baconsnuva än så länge.....
Måste säga att jag verkligen älskar VAB......

/Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0