öl, öl, öl....

Ibland funderar jag på vart barn får allt ifrån. Vi var iväg på en barnkonsert idag, jag, barnens farmor och alla fyra ungarna. Hävvan och elias sov gott under hela föreställningen, tacknämligt.
Vi var och käkade innan, på tacorestaurang, uppskattat från alla håll. Jag frågar Hijla vad hon vill ha:
- chips och öl
- men gumman öl dricker bara vuxna
- Jag vill ha öl!!!!
- men det finns ingen öl
- nej köp öl till mig.
När hon sen inte fick öl började hon illvråla, så hon fick smaka en liten liten klunk av farmors öl, hon skrattade
- däää va gott, mera!

Gissa om jag skämdes....
hahaha skitunge.


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha.. vilken söt unge.. =)

2008-10-26 @ 08:18:38
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha.... Skönt att höra fler som har envisa ungar... ;)

2008-10-26 @ 08:31:16
Postat av: Pia

Underbar historia! Håller med Nina, underbart att andra också har envisa ungar... Ibland tror man bara att det är ens egna.

2008-11-05 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0