Schlagern är död

Haha jag kikar på eurovisionsschalgerfestivalen (jordens längsta ord), herreguuud säger jag. Så kasst. Herreguuuud jag vill bara krevera och måste tragiskt nog inse, schlagern är död.
Det har den varit i flera år, för det var bättre förr.
Lyssna och njut.
Först fina Sofia, fast jag måste erkänna, den är mer förknippad med livet är en schlager....


Så Kicki såklart!


Till denna dansade jag framför spegeln i mitt flickrum.....


Lite Lena....... (det är så sött att man hör hennes småländska!)


Hehe, denna, ojoj, jag tycker fortfarande om den,t rots att Fredrik är förknippad med den...


Så till Pia, är de forttfarande lika lika??? (sorry för bildkvaliten men ungen är ju aldrig still)
image6

// Sara- shclagerbög nr 2

Kommentarer
Postat av: Anonym

De var lite mer olika i profil, vet inte om de har lite olika näsa. På den här bilden är de mer "normalt" lika, den andra bilden var de nästan "otäckt" lika :-)
Visst var schlagern bättre förr, men ändå måste man titta och kommenter.

2008-05-23 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0