det är faktiskt ganska skoj!

Hört vid köksbordet här:
- maaaaaammma jag måste faktiskt få säga en sak nu
- vad ängeln min?
- jag tycker faktiskt att Hilja inte är tyst så ofta
- men du, det gör väl inget?
- jo för då får inte Hedvig och Elias nån chans att prata. För du pratar så mycket mamma, jag pratar ju också massa nu, det är så roligt, det kittlar på näsan, men sen pratar ju Hilja mycker massor och då får ju inte Elias och Hedvig en spik i vädret.....
Jag tittar på min fyraåring och skrattar lit
- men du hjärtat, de är för små för att prata
- men sen när de pratar...
- men då får väl jag vara lite tystare då.
- JAAAA för då kan du inte skälla när jag gjort nått jag inte får.

haha det är ganska komiskt med barn och deras sätt att tänka.
i morgon kommer psykologerna hit, de ska först träffa honom på dagis, träffa fröknar osv, en ska vi hem hit, fika och se hans naturliga mijö. Intressant.......
Håll tummarna...
   

Kommentarer
Postat av: Pia

Visst är barn små funderingar roliga! Man blir helt förvånad över vad de funderar på ibland. Vad roligt att han pratar så mycket nu!
Hoppas det gick bra med psykologbesöket också.

2008-05-29 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0