Marmelad

Hahahahahaha, så underbart roligt det är att läsa aftonbladet ibland.....
Marmeladen gör dig tjock! Det menar ni inte? Haha det vet väl alla eller? För jag menar, marmeladen består ju endast av socker egentligen. Jag skrattar gott åt det, mer åt tragiken kanske än åt själva marmeladen.

Jag åt faktiskt flera marmeladsmörgåsar till frukost, för att försöka lägga på mig ett par kilon.
Ja tack, det behövs, jag som alltid kämpat mot mina överflödiga kilon, som alltid gått upp 14kg vid åsynen av godis eller ja bara tanken på det får mig att gå upp 10kg, nu går jag inte upp alls. Jag är tunn, utsliten, aldrign hungrig och så trött.
Jag vet att jag måste äta, för att Lukas ska äta. För han gör allt som jag gör.

Nej jag orkar inte tänka mer, bara 7 dagar kvar nu, fy faaan vad jag lider, jag vill inte mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0