Bort!

Nu är alla saker packade, kläder för fem personer, två vagnar, badleksaker, skor, flytvästar och annat. Ja det är mer än fullt i bilen. Det är bra när hela bilen typ är fylld av barnstolar för man kan packa saker under.
Så i morgon bär det av på Svergetour. först ett par dagar hos barnens farmor och farfar, sen en visit hos min ena bror, sen en vända till mina föräldrar och sen, om vi nu har tur ett par dagar hos bästa vännen och hennes familj. Fast okej, de har vattenkoppor nu, men förhoppningen är att de ska vara kärnfriska allihopa.
SÅ jag lär inte ha nått internet att tala om, eller ja jo kanske sådär iböand. Men jag hinner nog inte skriva så mycket.

Vet ni, nu har jag bestämt mig, skickade just iväg mailet. Jag och barnen ska träffa Ernst, så om tre veckor ska vi förhoppningsvis ses. JAg insåg efter att ha läst syster D:s (det var du va?) kommentar att jag måste träffa honom, det är så mycket jag vill fråga om, så mycket jag vill förstå och komma under full med.

Ja annars det är inte så mycket mer att rapportera, mer än:
JAG SAKNAR DIG, DU FATTAS MIG 
I LOVE U....

// Sara 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en underbar semester..

2008-07-25 @ 11:01:27
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0