Allergier

Hahaha vad roligt vi har på semestern. Hilja fick i sig nötter igår, på nått jävla vänster så vi har tillbringat natten på Astrid Lindgrens barnsjukhhus. Nu mår skuttan bra, lite trött men glad och söt som vanligt.
Lukas är helt i extas och avundsjuk, hans syster har fått åka ambulanshelikopter.....
Men han är mest i extas.
Men jag är förbannad, choklad som hon kunnat äta innan visade sig innehålla spår av nötter. Men de måste ha ändrat nyss. Jag har skrivit ett lite surt mail till dem och bett dem att skriva på paketet att de ändrat och att det nu finns spår av nötter. Suck suck suck

Annars badar vi mest, solar, sover och nuter av farfar Peters grillmat och farmor Annikas goda saft. Nice för själen, nice för barnen, nice för alla.

Jag måste bara delge er konversationer mellan Annika och Lukas¨
A: Kolla lukas en grävmaskin
L: men fajmoj, det är ingen grävmaskin det är en traktorgrävare vet du väl!
A: men de ser ju likadana ut
L: nej det gör de inte. En traktorgrävare är en traktorgrävare


En stund senare...
L: fajmoj, ska vi leka?
A: ja visst gullungen min, vad ska vi leka?
L: om du är dumpern är jag traktorn, okej?

Jag skrattade gott båda gångerna.
Kram från Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja alla har vi olika intressen :-) Jag har inte en aning om vad skillnaden är mellan en grävmaskin och en traktorgrävare... Där där med helikopterfärden lät inget vidare. Tur att allt gick bra. Hoppas att träffen med Ernst blir bra.

2008-08-12 @ 11:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0