I'm delighted to introduce....

Dolly PArton brösten HAHAHA
Ujuj ni skulle bara se hur jag ser ut, mina bröst är stora som hus, läcker och jag känner mig allmänt sunkig faktiskt.

Ja dagislämningen gick bra idag, halv nio stod vi på dagisparkeringen, de ni, det trodde ni inte va! hehe
Sen hade jag hela dagispersonalen ståendes med huvudena nere i barnstolarna, hehe.
Lilla Hedvig vaknade och det första hon fick se var en av fröken E:s ansikte, hehe jag vet inte vem som blev räddast, jag, Hedvig eller E.

Hilja är nog inte så förtjust i sina syskon, hon tittade på Elias med sin argaste blick och sa: ge tillbaka.....
Ja det är inte enkelt att vara 16mån och storasyster till ett tvillingpar med magknip.....
Tur att Farfar Peter finns iaf. Han har varit den räddande ängeln idag måste jag säga.

Ja tonen i mina inlägg är gladare nu, men en sak ska ni veta, det är en befrielse av stoooora mått mätt att ha fåt tut dem på utsidan och blivit av med magen. Ja att helöt plötsligt kunna röra sig igen, sova som folk osv. Ja visst måste jag gå upp var 3:e timma och mata, men det är no shit om man jämför med att ligga vaken hela natten eftersom magen tar upp halva sängen, man har halsbränna och inte kan röra sig. Nej tack då tvingas jag hellre att gå upp var 3:e timma och mata små barn.

Ojoj nu är det käktime igen tror jag. Fast Peter ser ut som om han vill amta dem. Ja de har ju sonderna kvar fortfarande så jag kan ju faktiskt överlåta matandet på honom.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0